2016. november 9., szerda

AZ EGÉSZSÉGES ÉS MEGFIZETHETŐ ALTERNATÍVA!

Való igaz, annak idején 8 éve, amikor létrehoztam blogomat, kitártam a kaput. Mondván minden, ami egészséges: itt a helye! Ettől a koncepciótól most sem térek el, viszont újra találtam egy olyan termékkört, amihez erős vonzást érzek, s nézzétek el nekem, ha ezentúl nagyobb hangsúlyt kap az oldalamon. 
A Life Care bio, öko, kosher és vegan termékeit több, mint két hónapja tesztelem és kiállták a próbát. Nálam is, holott számomra csak az utóbbi hetekben váltak ismertté, valójában 10 éves múltjuk is garantálja: piacképesek!  Bővebben róluk, a terápiás termékeket is magába foglaló kínálatukról és még többet az egészségünket, környezetünket kímélő életmódról itt olvashatsz:


Ami számomra kiemelte őket a lassan megszámlálhatatlan jó minőségű, károsanyag mentes konkurenciától az nem más, mint a pénztárca barát szemléletük. A legnagyobb nagyítóval sem mondható róluk, hogy drágák. A kedvezmények, és kezdeti ajándékutalványok sem mézesmadzagok. Már negyedszer rendeltem tőlük és akció, akciót ér. Erről Te is meg tudsz győződni, ha a fenti honlap közepén feliratkozol a cikksorozatunkra. Minden akcióról időben értesítenek. Igen takarékosan tudom átállítani a háztartást, minden megalkuvás nélkül. A Mikulástól is innen kértem kiszállítást! :) Még Te sem késtél el!!!



Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...