2007. november 4., vasárnap

Teafaolaj

Bevallom őszintén ezt megelőzően elég mostohán bántam az aromaterápiás termékekkel. Pedig már jónéhány éve igencsak divat a masszázs és a párologtatás is. Az egészségre használható szerepére sajnos nem fordítottam kellő figyelmet.
A teafaolajra kattintva a neten is milliónyi információ található. Elképesztő hatása van már néhány cseppnek is a szervezetre. Fülbe cseppentve gyulladásgátló csakúgy, mint néhány csepp a kockacukron. Ez esetben a gomba és baktériumölő hatása is érvényesül. Két három csepp a természetes alapanyagú samponunkban pedig a korpát szünteti meg. Ez csak töredéke a felhasználás lehetőségének. Inkább figyelemfelhívásnak szántam. Bízom abban nem csak én voltam tájékozatlan e témában.
Egy dolog, amire viszont feltétlenül figyelnünk kell valamennyi aromaolaj esetén. Nézzük meg az illóolaj %-át. Nagyon sok esetben az olajtartalom 100 %-os, ennél sokkal fontosabb az illóolaj tartalom. Ez a fokmérője az olaj tisztaságának. 100 %-os illóolaj esetén pl. a citromolaj a citrom tortába is beletehető, természetesen néhány csepp erejéig. Van ilyen is, de igen kevés.

Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...